Sinä kaupan alan asiantuntija, tule webinaariimme kuulemaan kaupan alan trendeistä ja miten esimerkiksi tekoäly vaikuttaa toimialaan!
Tapa käydä kauppaa muuttuu juuri nyt vauhdilla. Arvoketjun kaikki toimijat: valmistajat ja brändit, palvelut ja tuotteet, tukkuporras, vähittäiskauppa, b-to-b toimijat sekä erityisesti alan jättimäiset pelurit (globaalit markkinapaikat), hakevat uusia markkina-asemia. Samalla ne miettivät, miten eri tekijät vaikuttavat heidän tulevaisuuteensa.
Kaikille klassinen verkkokauppa ei ole oikea ratkaisu, mutta kaikilla yrityksillä pitää olla digitaalisen kaupan strategia ja toimintasuunnitelma, sillä kaikki asiakkaat ovat jo digitalisoituneet ja odotukset uusille toimintatavoille ovat olemassa. Jokaisella yrityksellä on nykyisen digi-infran avulla myös aidosti mahdollisuus myydä mitä tahansa ja minne tahansa.
Digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsaman “Kaupan alan trendit” -esityksessä käydään läpi muutoksen megatrendit, mm. globalisaatio vs. lokalisaatio sekä aitous ja AI. Lisäksi katsaus kaupan digitalisaation eri ulottuvuuksiin. Esityksessä on myös runsaasti esimerkkejä suomalaisista kansainvälisen läpimurron tehneistä kaupan alan yrityksistä sekä muutamia huippucaseja maailmalta.
Tilaisuus on tarkoitettu kaupan alalla työskenteleville YTN-liittojen jäsenille, tervetuloa!
Leevi Parsama, hallituksen puheenjohtaja, Digital Commerce Finland
Parsama on kaupan alan asiantuntija, joka tunnetaan erityisesti erittäin vahvasta digitaalisen kaupan osaamisestaan. Hän on henkilökohtaisesti tavannut yli 1000 suomalaista verkkokauppaa sekä tutustunut digitaalisen kaupan toimijoihin USA:ssa, Kiinassa sekä eri puolilla Eurooppaa. Viimeiset vuodet hän on työskennellyt asiantuntijana Business Finlandin kahdessa kasvuohjelmassa: eCom Growth 2016-2018 (100 yritystä, NPS 91) sekä Experience Commerce 2019-2023 (400 yritystä, NPS 71). Näissä ohjelmissa Leevillä oli etuoikeus tehdä päivittäistä yhteistyötä Suomen TOP100 kaupan alan yritysten kanssa.
Leevi on itsekin toiminut globaalisti myyvän yrityksen vetäjänä, joten markkinatuntemuksen lisäksi hänellä on paljon omakohtaista, konkreettista kokemusta alasta. Hän on työstänyt digitaalisen kaupan strategioita monille suomalaisille brändeille sekä toimii aktiivisesti johtoryhmien ja hallitusten sparraajana asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon liittyvissä hankkeissa.
Aika ja paikka
WebinaariIlmoittaudu tapahtumaan
Ilmoittaudu viimeistään 3.11.2024 Klo 23:59
"*" näyttää pakolliset kentät
Kysy lisää tapahtumasta
Sopimusalavastaava (Kaupan ala), Neuvottelija (Elintarvikeala, Teknologiateollisuus), Asiantuntija (Tilintarkastus- ja liikkeenjohdon konsultointi sekä taloushallintoala)
Jenni Lakso
050 321 8982
jenni.lakso@ytn.fi