Skip to content

KUTSU: Oman asiantuntijabrändin luominen finanssialalla 11.12.

Julkaistu

Kategoriat

YTN finanssialan aamiaistilaisuudessa pohditaan, miten omaa asiantuntijabrändiä voi rakentaa ja vahvistaa. Aiheesta alustavat uravalmentaja Arja Parpala (Suomen Ekonomit) sekä LinkedIn-konsultti ja valmentaja Kati Saario (Happy Customer Company).

Aamiaistilaisuus: Oman asiantuntijabrändin luominen finanssialalla
ti 11.12.2018 klo 8.00-10.00

Wonderland Vallila, Konepajankuja 1, 00510 Helsinki

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille akavalaisten liittojen jäsenille, jotka työskentelevät rahoitus- ja vakuutusalalla.

Tule nauttimaan aamiaista, tapaamaan akavalaisia kollegoitasi ja kuulemaan, kuinka voit vahvistaa omaa asiantuntijabrändiäsi finanssialalla!

Varmista paikkasi ja ilmoittaudu alla olevan linkin kautta:
https://response.questback.com/isa/qbv.dll/ShowQuest?QuestID=5279574&sid=XvSsXJWfXa
Jos linkki ei toimi, kopioi se ja liitä selaimesi osoitekenttään

Ilmoittauduthan pian, sillä paikkoja on rajoitetusti! Tilaisuus tarjoiluineen on maksuton.

Lisätiedot ja peruutukset: krista.salo@ytn.fi
*****
Tilaisuuden puhujat:

Arja Parpala, KTM, Certified Business Coach ACC

Arja Parpala toimii uravalmentajana ja kehityspäällikkönä Suomen Ekonomeissa. Hän innostuu asiakkaiden potentiaalin löytämisestä, uusista mahdollisuuksista ja sosiaalisesta mediasta. Arja on toiminut asiantuntija- ja esimiestehtävissä kansainvälisissä yrityksissä, kouluttanut ja valmentanut erityisesti esimiehiä ja yrittäjiä sekä toimii itsekin yrittäjänä.

Kati Saario, KTM, Certified Business Coach

Kati Saario on kokenut LinkedIn-konsultti ja -valmentaja, joka auttaa asiantuntijoita ja työnhakijoita brändäämään itsensä ja luomaan unelmien uraa omien arvojen pohjalta. Happy Customer Company on Katin vuonna 2016 perustama sosiaalisen median konsulttitoimisto, jossa hän auttaa asiakkaitaan ymmärtämään, että verkostojen kautta luodaan kannattavaa liiketoimintaa ja rakennetaan yritysmielikuvaa asiantuntijoiden henkilöbrändien kautta. 

Uutiset ja tiedotteet

Asiointipalvelu