Skip to content

Tärkeä osa minua -kampanja käynnissä

Julkaistu

Kategoriat
Avainsanat

Akava ja Akavan jäsenjärjestöt jakavat somessa tarinoita ammatti-identiteettien muodostumisesta ja merkityksestä. Osallistu sinäkin!

Kampanjan kasvoina toimivat KM, esiintyjä Ernest Lawson sekä VTM, kirjailija, toimittaja ja sosiaalisen median vaikuttaja Julia Thurén.

Toukokuun aikana on luvassa monipuolisia tarinoita ammatti-identiteettien takaa. Seuraa, tykkää ja kommentoi!

Osallistu sinäkin rohkeasti mukaan!

Kannustamme myös teitä, henkilöstöedustajamme osallistumaan kampanjaan omissa somekanavissanne. Kerro siis omin sanoin, miten ammatillinen identiteetti, YTN-liittoon kuuluminen ja henkilöstöedustajana toimiminen on #TärkeäOsaMinua.

Muista merkitä tarinaasi mukaan #TärkeäOsaMinua ja Akavan sometili. Mekin YTN:ssä jaamme mieluusti henkilöstöedustajiemme tarinoita, joten voit mieluusti merkitä meidätkin mukaan. YTN:n tilit löydät Twitteristä ja Facebookista.

Lue kampanjasta Akavan sivuilta.

#TärkeäOsaMinua-kampanja tuo esiin ihmisten tarinoita korkeakoulutettujen ammatti-identiteetin takaa. Kampanjan järjestävät Akava ja 36 akavalaista liittoa, jotka tarjoavat ammatillisen kodin korkeakoulutetuille ja käyttävät jäsenistönsä ääntä yhteiskunnassa. Löydä oma liittosi osoitteessa jäseneksi.fi.

Uutiset ja tiedotteet

Asiointipalvelu