Tärkeä osa minua -kampanja käynnissä
Julkaistu
Kategoriat
Avainsanat
Akava ja Akavan jäsenjärjestöt jakavat somessa tarinoita ammatti-identiteettien muodostumisesta ja merkityksestä. Osallistu sinäkin!
Kampanjan kasvoina toimivat KM, esiintyjä Ernest Lawson sekä VTM, kirjailija, toimittaja ja sosiaalisen median vaikuttaja Julia Thurén.
Toukokuun aikana on luvassa monipuolisia tarinoita ammatti-identiteettien takaa. Seuraa, tykkää ja kommentoi!
Osallistu sinäkin rohkeasti mukaan!
Kannustamme myös teitä, henkilöstöedustajamme osallistumaan kampanjaan omissa somekanavissanne. Kerro siis omin sanoin, miten ammatillinen identiteetti, YTN-liittoon kuuluminen ja henkilöstöedustajana toimiminen on #TärkeäOsaMinua.
Muista merkitä tarinaasi mukaan #TärkeäOsaMinua ja Akavan sometili. Mekin YTN:ssä jaamme mieluusti henkilöstöedustajiemme tarinoita, joten voit mieluusti merkitä meidätkin mukaan. YTN:n tilit löydät Twitteristä ja Facebookista.
Lue kampanjasta Akavan sivuilta.
#TärkeäOsaMinua-kampanja tuo esiin ihmisten tarinoita korkeakoulutettujen ammatti-identiteetin takaa. Kampanjan järjestävät Akava ja 36 akavalaista liittoa, jotka tarjoavat ammatillisen kodin korkeakoulutetuille ja käyttävät jäsenistönsä ääntä yhteiskunnassa. Löydä oma liittosi osoitteessa jäseneksi.fi.